Piotr Bąkowski kickboxing Warszawa

PIOTR BĄKOWSKI kickboxing Warszawa

Zapraszam na treningi sztuk walki które prowadzę :)
Warszawa i Tarczyn

tel: 602-624-832
tel: 516 673 288, 0-517-687-429 email: biuro.ufr@gmail.com
www.kickboxing-warszawa.com
FACEBOOK



wtorek, 13 grudnia 2011

Rób Swoje - Runda Zero UFR 2011

Robimy swoje i świetnie nam to wychodzi ! Zanim Runda Zero Promotion wyda Noworoczne Oświadczenie pragnę podziękować wszystkim którzy wspierali nasze imprezy UFR w 2011 roku . Przyjaciele, właśnie minął rok naszej działalności przypieczętowany wielkim sukcesem "V Mazovia Cup" w Tarczynie. To mało czasu a zrobiliśmy bardzo wiele. Cieszy mnie myśl ilu wspaniały zawodników mogło rywalizować na naszych zawodach i jaki poziom osiągnęli niektórzy z nich.... zwłaszcza najmłodsi ! 
Piotr Bąkowski


Niestety nie wszyscy to doceniają i wiele spraw pozostaje bez  zmian dlatego pozwolę sobie załączyć kilka starszych oświadczeń które nadal nie tracą na aktualności..........

Oświadczenie Piotra Bąkowskiego w spr. rezygnacji ze stanowiska członka zarządu PZKB

Oświadczam, że z dniem dzisiejszym podjąłem decyzję o rezygnacji z funkcji Członka Zarządu Polskiego Związku Kickboxingu. Decyzja moja jest reakcją na usilne starania Prezesa Andrzeja Palacza który, mimo mojej wieloletniej pracy dla PZKB próbuje przedstawić mnie jako wroga „numer jeden” naszej organizacji. Oświadczam, że jako Członek Zarządu PZKB nie zamierzam dłużej brać udziału w osobistych rozgrywkach tego typu, które działają na niekorzyść PZKB i byłby nadużyciem zaufania moich wyborców.
W związku z brakiem zainteresowania a nawet utrudnianiem promocji stylów planszowych (popieranych przez Ministerstwo Sportu) ze strony Prezesa oraz związanej z tym mojej bezsilności jako Członka Zarządu, zdecydowałem się na utworzenie Stowarzyszenia Promocji Sztuk Walki, które mogłoby popularyzować style planszowe wśród dzieci i młodzieży. Zaznaczam, że stowarzyszenie nigdy nie używało należnej PZKB nazwy ''kickboxing’' choć jego celem była promocja i tej sztuki walki a tym samym PZKB. Powstanie stowarzyszenia spotkało się z wrogą postawą Prezesa Andrzeja Palacza co w obecnej chwili zaowocowało bezprawnym usunięciem mnie ze składu Kadry Narodowej na Mistrzostwa Europy Seniorów semi-contact trzy dni przed rozpoczęciem imprezy. Uważam takie postępowanie za nieetyczne i niemoralne, tym bardziej, że jako zawodnik u końca kariery sportowej ostatni raz miałem szansę na udział w imprezie tego typu oraz na miejsce medalowe. Takie postępowanie nie buduje pozytywnego wizerunku PZKB i nie przyczynia się do promocji sportu, która jest najważniejszym obowiązkiem Związku jako organizacji dotowanej przez Państwo. Jako Członek Zarządu nie chcę podpisywać się pod praktykami tego typu.

Przez kilkanaście lat byłem odpowiedzialnym zawodnikiem a później instruktorem Polskiego Związku Kickboxingu. Jako Zawodnik na arenie krajowej kilkanaście razy zdobyłem tytuł Mistrza kraju natomiast na arenie międzynarodowej, reprezentując Polskę i PZKB, kilkadziesiąt medali w całej Europie włącznie z najważniejszymi imprezami klasy Mistrzowskiej gdzie zdobyłem tytuły V-ve Mistrza Świata i V-ce Mistrza Europy. Utrzymuję nadal pozycję najbardziej utytułowanego polskiego zawodnika formuły semi-contact ostatnich lat i wielokrotnie zostałem nagrodzony przez Ministra Sportu za osiągnięcia indywidualne i trenerskie
Jako trener miałem licznych wychowanków w tym Mistrzów Świata i Europy, którzy swoje tytuły zdobywali startując jako PZKB. Wraz z moim trenerem Piotrem Siegoczyńskim i kolegami z KS Piaseczno jako pierwsi przecieraliśmy szlaki do licznych turniejów międzynarodowych w których później udział brały liczne kluby z całego kraju oraz Kadra Narodowa której nadal jestem trenerem.

Z czasem stałem się jednym z bardziej znanych członków PZKB na arenie międzynarodowej, co zaowocowało między innymi wielokrotnym udziałem zawodników z zagranicy w polskich zawodach. Dzięki temu kluby PZKB mogły zmierzyć się z przeciwnikami z innych krajów co zachęciło je do udziału w zawodach w całej Europie.

Przez cały okres działania przy PZKB starałem się promować zapomniane w ostatnim czasie i wrogo traktowane przez Prezesa formuły planszowe. Kilkakrotnie zostałem organizatorem Mistrzostw Polski i międzynarodowego turnieju Mazovia Cup w Tarczynie, który przyniósł europejskie trendy do rozgrywek krajowych. Jako instruktor PZKB prowadziłem kilkadziesiąt seminariów w całym kraju w zakresie promocji formuły kickboxingu semi-contact. Organizowałem także zawodowe gale „ringowe” które przyczyniały się do promocji kickoxingu i PZKB.

W świetle wieloletniej pracy dla naszej organizacji dziwi mnie fakt uznania mnie przez Prezesa Andrzeja Palacza za osobę działającą na szkodę PZKB i potraktowanie mnie we wspomniany wyżej sposób. Dlatego decyduje się pójść w ślady mojego trenera Piotra Siegoczyńskiego, który z podobnych powodów podał się do dymisji pół roku temu.








Oświadczenie UFR

W odpowiedzi na wczorajsze oświadczenie PZKB informujemy, że jesteśmy oddolną inicjatywą, której statutowym celem jest szeroko pojęta promocja wszystkich sztuk walki, także kickboxingu, a jedną z metod działania jest współpraca, a nie walka z organizacjami je reprezentującymi, jak PZKB. Nie używamy nazwy kickboxing, zwyczajowo przynależnej PZKB, a respektowany przez nas regulamin Universal Fighting Rules (UFR), posłużyć ma konfrontacji zawodników tzw. styli uderzanych i rozwojowi sztuk walki w Polsce. Stopnie, które nadajemy w celu promowania młodych zawodników dotyczą wyłącznie naszej inicjatywy.

Podstawowym celem IV Mazovia Cup International było, jak co roku, stworzenie możliwości rywalizacji naszych podopiecznych. Dziwi nas fakt, że nasza inicjatywa została tak wrogo potraktowana przez PZKB , tym bardziej, że ta impreza odbywała się w poprzednich latach pod patronatem tej organizacji a jej cele, upowszechnianie sztuk walki (tym samym kickboxingu) wśród dzieci i młodzieży nie zmieniły się.

Warto zauważyć, że do tej pory zawodnicy PZKB, w tym zawodnicy Kadry Polski wielokrotnie startowali bez sprzeciwu zarządu w licznych turniejach innych stowarzyszeń , styli walki, a nawet kickboxingu. Tym bardziej dziwi wroga postawa związku (organizacji dotowanej przez Państwo Polskie), a właściwie Pana Prezesa Andrzeja Palacza ponieważ wszystkie decyzje dotyczące stosunku PZKB do Mazovia Cup, nie zostały przegłosowane przez Zarząd PZKB w składzie określonym przez statut – minimum 4 osoby, tym samym są w świetle prawa i statutu PZK-b nieważne.

Pragniemy dodać, że zagrożenie usunięcia (które odbyło się drogą e-mail) wszystkich zawodników biorących udział we wspomnianej wyżej imprezie z Kadry Narodowej Kickboxingu (finansowanej z pieniędzy państwowych) oraz wszelkie próby innego rodzaju nacisków na kluby kickboxingu (które podobno miały miejsce drogą telefoniczną), mogą zostać odebrane jako próba naruszenia ustawy o stowarzyszeniach i powodować niepotrzebny niesmak w środowisku miłośników sztuk walki. Prezes chyba nie rozumie zmian jakie zaszły w Polsce po 1989 roku.



Archiwum bloga